آقای وبلاگ

همه چیز در مورد همه کس

آقای وبلاگ

همه چیز در مورد همه کس

  • ۰
  • ۰

میز پذیرش

میز پذیرش یا کانتر اداری  یکی از نیازهای اساسی  برای ارائه دادن محصولات و معرفی سرویسهای  یک سازمان میباشد . این میز اداری که با عنوان های متفاوتی در بازار نظیر میز پذیرش ،میز منشی، کانتر اداری ،و پیشخوان اداری ارائه می گردد دارای طرحهای بسیارلوکس و  زیادی میباشد. از کانترهای مدل VIPچهارگوش گرفته تا میزهای پذیرش شیک  با انتهای قوس دار و منحنی که اصطلاحا آنها را کانتر گرد نیز مینامند  . در بیشتر مراکز تجاری و فروشگاههای معتبر  عمدتا فضایی برای قرارگرفتن  کانتر های نمایشگاهی جهت ارائه توضیحات و راهنمایی مشتریان جدید وجود دارد.این کار دکوراسیون اداری را زیباتر میکند.

میز پیشخوان اداری 

میز پیشخوان اداری باید فضای مناسبی برای نگهداری بروشور ، کاتالوگ،جزوه ، سی دی ، دی وی دی …داشته باشد. اگر شما یک میز پیشخوان اداری زیبا داشته باشید و بدانید که آن را در کجا قرار دهید بعنوان مثال در نمایشگاهها ی بین المللی و مراکز خرید، حتما میتوانید با ارائه راهنمایی های درست به مخاطبانتان جذب مشتری داشته باشید .در این میز اداری اطلاعات در شکل های متفاوت به مشتریان  عرضه می شود ولی اطلاعات کاغذی هنوز تقریبا  سه برابرسایر روش هاست .بنابراین مهم است که روی این میز پیشخوان اداری جایی برای مانیتور و نگهداری کاتالوگها و بروشورها وجود داشته باشد .

میز منشی

میز منشی اولین چیزی است که به چشم افراد در یک فضای اداری میخورد . افراد  بعنوان خریدار وارد هر مکانی شوند  که بنحوی به مشتریان خدمات میدهند نظیر مطب ، سالن آرایش، سالن ورزشی ، سازمانهای خصوصی و دولتی و…میز منشی را خواهند دید و بعد وارد فضای اداری خواهند شد . به هر میزان که این  میز اداری زیبا و لوکس  طراحی و تولید شده باشد محیط اداری و تجاری زیباتر خواهدشد  .مبلمان اداری یکتا با در اختیار داشتن کارخانه تولیدی پیشرفته و پرسنل تولید حرفه ای توان ساخت تخصصی و سفارشی این میز اداری را دار . معمولا میز منشی با ال اجرا میگردد .درصورتیکه نیاز به میز منشی ال دار دارید با واحد فروش ما تماس بگیرید .

میز منشی مطب 

میز منشی مطب باید مطابق با استانداردهای طراحی و دکوراسیون اداری مطب و ساختمان پزشکان طراحی گردد . ابعاد استاندارد میز منشی مطب معمولا بین 180سانتی متر تا 200سانتی متر میباشد .در یک میز منشی مطب باید فضای مناسب برای مانیتور و همچنین برگه های یادداشت وجود داشته باشد.همچنین باید در رنگ بندی این نوع کانتر توجه خاص را ملحوظ نمود بعنوان مثال  رنگ‎بندی کانتر پرستاران در یک بیمارستان اطفال از رنگ‎های روشن ، شاد و طراحی منحصر به فردی بر خوردار می‎باشد.این کانترها باید محیطی امن و اختصاصی را برای منشی مطب ها ایجاد نماید.

میز کانتر بانک /میز پیشخوان بانک 

میز پیشخوان بانک هم باید در زمان طراحی مانند سایر میز های اداری وکنفرانس ، مطابق با اصول ارگونومی طراحی شود و هم از لحاظ امنیتی و حفاظتی باید ملاحظات درخواستی بانک و نیروی انتظامی در آن دیده شود . رعایت این ویژگیها باعث می شود که ریسکهای احتمالی آسیب به  پرسنل به حداقل برسد.همچنین باید محل عبور کابل های برق و شبکه نیز در کانتر بانکی دیده شود . فضای روی این میز اداری باید علاوه بر در دسترس قرار دادن فضای مناسب برای کامپیوتر و مونیتور فضای مناسب کاربری (پرینتر- پول‎شمار- کامپیوتر و اسناد اداری) را نیز برای کاربر فراهم نماید .مبل اداری در کنار این میز زیباست.

قیمت میز منشی / کانتر اداری

قیمت میز منشی به عوامل مختلفی بستگی دارد ، بعنوان مثال میز یا کانتر چهارگوش با کانتر منحنی تفاوت قیمت دارد . این یعنی هرقدر طرح کانتر پیچیده تر باشد قیمت آن بالاتر می رود . در بعضی کانترهای VIPو سوپر لوکس بدلیل انحناهایی که در بخشهای مختلف میز وجود دارد نمی توان از ام دی اف معمولی و یا حتی هایگلاس استفاده کرد و باید حتما از کورین و یا سایر مواد شکل پذیر استفاده نمود .همچنین مواردی نظیر نورپردازی و یا ثبت لوگو و نشان تجاری مشتری بر روی کانتر  قیمت آن را بالاتر می برد .

خرید کانتر اداری

خرید کانتر اداری کاری راحت است اگر بدانید چه می خواهید . در زمان سفارش یک کانتر اداری باید اطلاعات کاملی از آنچه میخواهید به فروشنده بدهید و یا از وی این اطلاعات را بخواهید . مواردی نظیر طول و عرض و ارتفاع کانتر ، ارتفاع پیشانی کانتر ، تعداد فایلهای سه کشو تعبیه شده در زیر کانتر ، طرح کانتر ، آیا قیمت ارائه شده برای فروش ، شامل هزینه های حمل و نصب ، نور پردازی و سی انسی لوگو نیز میباشد یا خیر؟ مبنای محاسبه قیمت به چه نحوی است مثلا کانتر را به متر طول می فروشند و فایل ها را جداگانه محاسبه می کنند . قبل از اقدام به خرید حتما با مشاوران ما در بخش فروش تماس بگیرید .

کانتر صرافی

کانتر صرافی ملاحظات بسیار در زمان طراحی دارد و همچنین نصب آن نیز باید توسط افراد بسیار حرفه ای و با ابزار آلات پیشرفته صورت پذیرد .در میز کانتر اداری صرافی تمامی استانداردهای ایمنی مورد تایید بانک مرکزی و نیروی انتظامی باید اجرا گردد . اینگونه کانترها معمولا بصورت سفارشی و با توجه به  محیط کار مشتری طراحی و اجرا می‎شوند .معمولا  ارتفاع این کانترها در پیشانی بالا بوده و در بعضی اوقات کاملا پوشیده میباشند .در پشت نمای ام دی اف یا چوب باید از ورق فولادی و محکم استفاده شود .در بخش شیشه‎های کانتر باید حتما  ضد گلوله بودن آنها در نظر گرفته شود .  نمایش مبلغ روی تابلوی بیرونی یکی دیگر از مواردی است که باید در طراحی این نوع کانترها در نظر گرفته شود و درنهایت  اتصال به در گاه‎های ارتباطی را فراموش نکنید .

  • ۹۸/۱۲/۲۶
  • آقای وبلاگ وبلاگ نویس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی