آقای وبلاگ

همه چیز در مورد همه کس

آقای وبلاگ

همه چیز در مورد همه کس

  • ۰
  • ۰

انواع مبلمان اداری

 

مبلمان اداری خاص

مبلمان اداری یکتادکور
تولیدکننده انواع مبلمان و لوازم اداری خاص , میز اداری خاص
 

مبلمان و لوازم اداری خاص

مبلمان اداری خاص و شیک برای خاص پسندان . سبک دکوراسیون اداری خاص با ویژگی هایی که دارد شما و سازمانتان را منحصر به فرد میکند . استفاده از میز های اداری خاص یا مبل و صندلی های اداری خاص یا به طور کلی مبلمان اداری خاص وجه تمایز شما را نسبت به سایر رقبا نشان میدهد .

مبلمان اداری سفارشی

مبلمان اداری یکتادکور
تولیدکننده انواع مبلمان و لوازم اداری سفارشی , میز اداری سفارشی
 

مبلمان و لوازم اداری سفارشی

مبلمان اداری سفارشی یعنی هر آنچه که شما بخواهید را جداگانه طراحی و تولید میکنیم . استفاده از ابزار آلات و تجهیزات و نیروی کار قدرت مند این توان را به ما داده تا بر حسب هر شرایطی مبلمان اداری مخصوص را بتوانیم طراحی و تولید کنیم .

 

 

مبلمان اداری لوکس

مبلمان اداری یکتادکور
تولیدکننده انواع مبلمان و لوازم اداری لوکس , میز اداری لوکس
 

مبلمان و دکوراسیون اداری لوکس

مبلمان اداری لوکس دسته ای از محصولات گروه تولیدی مبلمان یکتادکور می باشد. وجود سلایق مختلف باعث درخواست های متنوع از سوی مشتریان شده است. مبل اداری لوکس تلفیقی از مبلمان کلاسیک و طرح های به روز می باشد که در آن ابزارها و تکنیک های متنوعی برای زیبایی بیشتر استفاده شده است. این طرح ها می توانند به صورت سفارشی برای مشتری کار شود.

مبلمان اداری مدرن

مبلمان اداری یکتادکور

تولیدکننده انواع مبلمان و لوازم اداری مدرن , کلاسیک و لوکس

مبلمان و ملزومات اداری مدرن

پیشرفت صنایع تولیدی پایه مبلمان باعث شده است که امروزه بتوان از متریال های متنوعی برای تولید مبل اداری مدرن استفاده کرد. استفاده از شیشه ، انواع ورق ها و تخته های پلیمری و ام دی اف و چوب باعث خلق طرح های زیبا و متناسب با مفاهیم مدرن شهری و اجتماعی شده است. تولیدات مبلمان مدرن یکتادکور در عین سادگی بسیار زیبا ، ظریف ، حرفه ای ،بادوام و چشم نواز هستند.

مبلمان اداری یکتادکور
تولیدکننده انواع مبلمان و لوازم اداری مدرن , کلاسیک و لوکس

مبلمان و ملزومات اداری مدرن

پیشرفت صنایع تولیدی پایه مبلمان باعث شده است که امروزه بتوان از متریال های متنوعی برای تولید مبل اداری مدرن استفاده کرد. استفاده از شیشه ، انواع ورق ها و تخته های پلیمری و ام دی اف و چوب باعث خلق طرح های زیبا و متناسب با مفاهیم مدرن شهری و اجتماعی شده است. تولیدات مبلمان مدرن یکتادکور در عین سادگی بسیار زیبا ، ظریف ، حرفه ای ،بادوام و چشم نواز هستند.

مبلمان اداری کلاسیک

مبلمان اداری یکتادکور

تولیدکننده انواع مبلمان و لوازم اداری کلاسیک , میز اداری کلاسیک

مبلمان و لوازم اداری کلاسیک

گروه تولیدی مبلمان اداری یکتادکور تولیدکننده انواع مبلمان و مبل اداری کلاسیک می باشد. طرح های کلاسیک بیشتر بر پایه چوب می باشد. تولید طرح کلاسیک خوب و نفیس علاوه بر خلاقیت و طرح پردازی قبل از تولید، نیازمند دستگاه آلات و نیروی انسانی خبره و متخصص می باشد. ما در یکتادکور سعی کرده ایم تخصص ، توانمندی سخت افزاری و ایده پردازی را با هم تلفیق نماییم.پایه چوب می باشد. تولید طرح کلاسیک خوب و نفیس علاوه بر خلاقیت و طرح پردازی قبل از تولید، نیازمند دستگاه آلات و نیروی انسانی خبره و متخصص می باشد. ما در یکتادکور سعی کرده ایم تخصص ، توانمندی سخت افزاری و ایده پردازی را با هم تلفیق نماییم.

دکوراسیون اداری

مبلمان اداری یکتادکور
طراح و ارائه دهنده انواع دکوراسیون اداری و دکوراسیون داخلی دفاتر کار

دکوراسیون اداری 

شرکت مبلمان اداری یکتا ، برای آن دسته از مشتریان که میخواهند دکوراسیون اداری منحصر بفرد دفتر کار و محیط اداری خود را داشته باشند خدماتی نظیر بازدید از محل و اندازه گیری را بطور رایگان انجام میدهد برای این دسته از مشتریان خدماتی نظیر طراحی دو بعدی و سه بعدی هم ارائه میگردد ما تجربه اجرای پروژه های طراحی و بازسازی دفاتر وکلا و مطب پزشکان را نیز در کارنامه کاری خود داریم

پروژه مبلمان اداری

مبلمان اداری یکتادکور
مجری انواع پروژه های مبلمان اداری سازمانهای دولتی و خصوصی
 

پروژه مبلمان اداری 

گاهی اوقات مشتریان ما فقط در جستجوی خرید مبلمان اداری نیستند بلکه میخواهند کار ابنیه واحد اداریشان نیز صفر تا صد توسط یک شرکت انجام شود تا هم در بحث زمان بتوانند صرفه جویی کنند و هم بتوانند از یکپارچگی کار و کیفیت آن راضی بوده و لذت ببرند .شرکت یکتا دکور با داشتن تیمهای ابنیه کار اجرایی این خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد و هم بحث کیفیت و هم بحث زمانبندی را گارانتی مینماید

مبلمان اداری یکتادکور
تولیدکننده انواع مبل اداری ، نیم ست اداری
مبل اداری

مبل اداری 

راحتی مشتریان همیشه در اولویت اول قرار دارد و به همین دلیل مبل اداری باید از بهترین نوع چرم و چوب و فوم باشد تا مشتریان در بخش انتظار با آسودگی منتظر بنشینند ما در شرکت تجهیز دفتر یکتا با استفاده از تکنولوژی و ماشین آلات بروز و همچنین استفاده از کارگران ماهر و با تجربه و مواد اولیه مرغوب و با کیفیت ست مبل اداری شیک و لوکس را تقدیم شما خواهیم کرد . با ما آسوده خاطر باشید

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری امروز جایگاه خود را در شرکتهای حرفه ای طراح و تولید کننده مبلمان اداری پیدا کرده است .ما در شرکت یکتا دکور انواع پارتیشن اداری مدرن و لوکس را با ایده های کاملا سفارشی و خاص طراحی و تولید مینمائیم . پارتیشنهای اداری دو جداره و پارتیشنهای شیشه ای با فریم آلومینیومی و استیل امروزه مشتریان بیشتری پیدا کرده است که بدلیل جذابیت آنها در امر طراحی و تولید میباشد .

میز اداری

مبلمان اداری یکتا تولیدکننده انواع میز اداری می باشد. طراحی و ساخت میزهای اداری تماما در شرکت یکتا انجام می شود. میزهای اداری ساخته شده بر اساس طرح های مدرن ، کلاسیک و لوکس می باشد. جنس پایه استفاده شده برای ساخت میزهای اداری ام دی اف و چوب می باشد. انواع میز تولیدی ما عبارت است از کنفرانس ، کارمندی ، مدیریت ، کانتر ، منشی و میز کارشناس

صندلی اداری

مبلمان اداری یکتادکور تولید کننده انواع صندلی استاندارد می باشد. صندلی های تولیدی ما به صورت صندلی چرخان و ثابت می باشد. صندلی اداری یکتا بر اساس استانداردهای سلامتی برای محیط اداری بوده و کارایی طبی نیز دارند. راحتی و دوام شعار ما در تولید صندلی اداری می باشد. انواع صندلی تولیدی ما عبارت است صندلی کارمندی ، صندلی آموزشی ، صندلی کنفرانس و صندلی انتظار

کتابخانه اداری

یکی از ملزومات اداری در مبلمان اداری کمد اداری می باشد. کمد و فایل اداری نیاز هر بخش از ادارات و شرکت هاست. با توجه به موارد استفاده، کمدهای اداری طرح های مختلفی دارند. کمد اداری به دو صورت چوبی و فلزی ساخته می شود. البته این روزها سلیقه مخاطبان بیشتر بر روی فایل و کد اداری ساخته شده از ام دی اف می باشد. محصولات ما در این زمینه دارای طرح بندی بسیار زیبا و تنوع طرح زیادی می باشد.

مبل اداری

یکی از محصولات تولیدی اصلی ما مبل اداری و نیم ست اداری می باشد. استفاده از متریال استاندارد و طراحی به روز باعث شده است که مبل اداری تولیدی یکتادکور توان رقابت با برندهای خارجی را داشته باشد. راحتی ، استحکام ، زیبایی و قیمت مناسب با کیفیت شاخصه اصلی مبلمان  اداری یکتادکور می باشد. انواع مبل اداری تولیدی ما به صورت کلاسیک، مدرن ، راحتی و رسمی می باشد.

  • ۹۸/۱۲/۲۷
  • آقای وبلاگ وبلاگ نویس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی