آقای وبلاگ

همه چیز در مورد همه کس

آقای وبلاگ

همه چیز در مورد همه کس

  • ۰
  • ۰

میز کارگروهی

میز کارگروهی 

میز کارگروهی با راه اندازی کسب و کارهای کوچک بیشتر رونق گرفته است . امروزه اکثر سازمانها در ابتدای کار میخواهند در یک فضای کوچک کسب و کار خود را راه اندازی کنند و این یعنی تعداد نفرات مشخصی را باید در یک فضای کوچک اداری جا دهند . برای همین از میزهای تیم ورک یا استیشنهای کارگروهی استفاده می نمایند . میزهای کارگروهی را بعبارتی میتوان میزی تعریف کرد که تعداد حداقل دو نفر از پرسنل برای انجام فعالیتهایشان در کنار هم یا رو بروی هم در پشت آن بنشینند .

میز اداری چند نفره

برای پرسنلی  که فعالیتهای مشابه و یکسانی را در یک واحد اداری انجام میدهند بهترین گزینه استفاده از میز اداری چند نفره میباشد . این میز اداری نامهای دیگری هم دارد نامهایی مانند میز کار تیمی،میز کارگروهی ،میز ایستگاه کاری ، میزهای ورک استیشن و…. استفاده از این نوع میزها باعث میشود که کار کابل کشی شبکه و سیم کشی تلفن و برق راحتتر انجام پذیرد علاوه بر آن دکوراسیون اداری نیز جذابتر میشود. این میزهای اداری با ام دی اف های کوتاه یا شیشه یا پارتیشن از یکدیگر جدا میشوند که به آنها در اصطلاح مبلمان اداری ” دیوایدر” گفته میشود استفاده از این دیوایدرها علاوه بر زیبا کردن میز جهت حفظ  و نگهداشت حریم خصوصی پرسنل میباشد . البته نباید ارتفاع این دیوایدرها خیلی زیاد باشد بین 5 سانتی متر تا 35 سانتی متر نرمال است

قیمت  میز کار گروهی 

قیمت میز کارگروهی متغیر است بدلیل اینکه کالا به تعداد نفرات وابسته است . یقینا قیمت یک میز کارگروهی دو نفره با یک میز کارگروهی 8 نفره متفاوت خواهد بود در بعضی از میزهای تیمی بجای دیوایدر از پارتیشن شیشه ای یا کتابخانه استفاده می شود که این باعث گرانتر شدن قیمت این محصول خواهد شد . عوامل دیگری نیز در قیمت میزهای ورک استیشن دخیل هستند که عبارتند از :

1-تعداد نفراتی که پشت میز کار تیمی مینشینند

2-ابعاد میز ورک استیشن

3-طرح و مدل میز

4-مواد اولیه و جنس یراق الات

5-برند و نشان تجاری کارخانه فروشنده

6- میزان و کیفیت خدمات پس از فروش و گارانتی محصول

میز گروهی در واقع ترکیبی ساده از میزهای اداری فردی  و پارتیشن با دیوایدر یا کتابخانه است . این میز نه‌ فقط باید عملکرد خوبی داشته باشد بنحوی که پرسنل دور آن بتوانند به‌آسانی  به‌صورت تیمی  با هم ارتباط داشته باشند  و باهم مشورت کنند ، بلکه باید ازنظر لوکس بودن و زیبایی با دکوراسیون اداری محیط کار نیز همخوانی داشته باشند .

خرید میز کارگروهی

ما در مبلمان اداری یکتا با بهره گیرذی از کادر مجرب طراحی و دارا بودن کارخانه ای پیشرفته و همچنین انجام بیش از چهارصد پروژه مبلمان اداری در شرکتهای خصوصی و دولتی ، آمادگی ارائه مشاوره در مورد خرید میز کارگروهی را به شما مشتریان عزیز داریم . در مبل اداری یکتا دکور تنوع میزهای تیمی به حدی است که شمکا بتوانید براحتی محصول دلخواه خود را انتخاب و خریداری نمایید . سفارشی سازی محصولات تخصص ماست و شما میتوانید ابعاد و طرح دلخواه خود را با رنگ دلخواه و همخوان با دکوراسیون فضای اداری خود سفارش دهید .

  • ۹۹/۰۱/۰۸
  • آقای وبلاگ وبلاگ نویس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی