آقای وبلاگ

همه چیز در مورد همه کس

آقای وبلاگ

همه چیز در مورد همه کس

  • ۰
  • ۰

میز اداری کلاسیک :

میز اداری کلاسیک :

میز و صندلی اداری کلاسیک ، محصولی است که خیلی خواهان دارد. افرادیکه دارای قدرت خرید بالا هستند و همیشه سعی در خرید بهترینهای صنعت مبلمان و لوازم اداری میباشند معمولا بدنبال سبک کلاسیک و ملزومات آن هستند .ما در مبلمان اداری آدینا با داشتن پرسنل قوی و توانمند در زمینه طراحی و همچنین ماشین آلات بروز و پیشرفته اقدام به تولید انواع میز اداری کلاسیک و همچنین صندلی اداری کلاسیک نموده ایم.آدینا ارائه دهنده سبک مدرن و کلاسیک در صنعت مبلمان اداری 


 


میز مدیریت کلاسیک چوبی:


در خط تولید آدینا ما چوب را فرم میدهیم و با نقش و نگار و منبت کاری آن را به یک کار با شکوه تبدیل میکنیم . بهترین میز مدیریت کلاسیک را با چوب راش و رنگ پلی اورتان برایتان طراحی و بصورت سفارشی می سازیم . اگر شما بدنبال میز سلطنتی با رنگ دلخواهتان هستید حتما با شماره 02144620086تماس بگیرید و از راهنمایی های مشاورین خود در آدینا استفاده کنید .
 


 میز کنفرانس کلاسیک چوبی :



در آدینا ما مبلمان اداری رابصورت یکپارچه طراحی میکنیم اگر شما میخواهید کلیه محصولات و ملزومات اداری دفترتان سبک کلاسیک باشد نگران نباشید ما هم میز مدیریت کلاسیک و هم میز کنفرانس کلاسیک را برای شما در نظر گرفته و تولید میکنیم .


صندلی اداری کلاسیک :


در رنج تولیدات آدینا ، شما میتوانید انواع صندلی کلاسیک مدیریتی چرخدار ، و همچنین انواع مبل و نیم ست اداری کلاسیک را انتخاب نمایید . در صندلی ها ما از بهترین چرمها و همچنین چوب راش استفاده کرده ایم . صندلی ها توسط افراد حرفه ای رنگ کاری شده و براقی و درخشش کافی دارند . کلیه محصولات تولیدی این شرکت چه در سبک کلاسیک و چه در سبک مدرن دارای دو سال گارانتی میباشند . 

  • ۹۹/۰۱/۱۰
  • آقای وبلاگ وبلاگ نویس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی