آقای وبلاگ

همه چیز در مورد همه کس

آقای وبلاگ

همه چیز در مورد همه کس

  • ۰
  • ۰

صندلی مدیریتی

صندلی مدیریتی

صندلی مدیریتی سهم بسزایی در آرامش مدیران دارد . این را باید بپذیریم که هر مدیر حداقل ده ساعت از روز خود را بروی صندلی می نشیند . بنابراین راحتی و دوام این نوع صندلی اداری بسیار مهم میباشد . مبلمان اداری یکتا با ارائه انواع صندلی مدیریت باهمراه گارانتی دو ساله ، سعی کرده است تا با طراحی و تولید صندلی و مبل اداری استاندارد که در آنها اصول ارگونومی نیز بکار گرفته شده باشد در رقابت با صندلی های خارجی ، بتواند مشتریان خود را راضی نگه دارد .مدیران باید توجه کنند که به هر میزان هم که صندلی مدیریت مناسب باشد باز باید از آن بصورت درست بهره برداری کنند . غلط نشستن بر روی بهترین صندلی ها هم باز آسیبهای جدی فیزیکی به بدن شما وارد خواهد کرد .

بهترین صندلی مدیریتی

بهترین صندلی مدیریتی ، صندلی ای است که در زمان طراحی آن تمامی اصول مربوط به استاندارد ، ارگونومی و آناتومی بدن رعایت شده باشد . یک صندلی اداری استاندارد برای مدیریت باید قابلیت تنظیم ارتفاع و همچنین قابلیت تنظیم پشتی به عقب و جلو را داشته باشد . همچنین نشیمنگاه و کف  این صندلی باید از فوم سرد تهیه شده باشد تا به مرور زمان له و خمیده نشود . در بخش چرم نیز با توجه به زمان طولانی ای که مدیر یک سازمان بر روی صندلی مینشیند باید از چرم ضد تعریق استفاده گردد . مکانیزمهای صندلی مدیریت باید برند بوده و قابلیت دوام و ماندگاری آنها بالا باشد . در بخش استیل پایه ها و دسته ها باید از استیل ضد زنگ استفاده شده باشد . چرخها نیز باید از نوع پیو دار باشد تا مانع از خراشیدگی کف در زمان حرکت صندلی شود .

 خرید صندلی مدیریتی

در زمان خرید صندلی اداری حتما به نشان استاندارد ملی ایران توجه کنید اگر این مورد را ندیدید به بخش کارت ضمانت یا گارانتی محصول مراجعه کنید ، با مطالعه آن ببینید که این محصول تا چند سال گارانتی دارد و مواردی که شامل گارانتی می شوند چه بخشهایی هستند . همچنین از خدمات پس از فروش محصول نیز اطمینان حاصل کنید . برند و نشان تجاری در مورد صندلی مدیریت بسیار مهم است زیرا برندهای متفرقه حتی با چاپ کارت گارانتی بعد از یکی دو سال جمع می شوند و درست در زمانی که نیاز به خدمات پس از فروش دارید  دیگر آنها را پیدا نمی کنید .

قیمت صندلی مدیریتی

در زمان خرید صندلی اداری ، قیمت صندلی مدیریتی را نادیده بگیرید . بعبارت دیگر توصیه ما در مبلمان اداری یکتا به شما اینست که در بحث دکوراسیون  اصلا دنبال قیمت ارزان صندلی یا صندلی ارزان قیمت نباشید . این مسئله بشدت بر روی سلامت جسمی و روحی پرسنل شما تاثیر مستقیم دارد و یقینا هزینه های ناشی از درمان، از کار افتادگی ، مرخصی و ... خیلی خیلی بیشتر از قیمت صندلی مدیریت خواهد بود . یقینا گران خریدن هم هنر نمی باشد بنابراین سعی کنید تا با وقت گذاشتن و جستجو در بازار یک صندلی اداری با کیفیت و با قیمت مناسب خریداری نمایید .

تنظیم مناسب صندلی مدیریتی

لازم است برای حفظ سلامتی خود حتما  صندلی ادرای خود را با وسائلی که در محل  کار استفاده می کنید تنظیم و هماهنگ کنید. بعنوان مثال شما ممکن است بسته به نوع فعالیتتان  تمام مدت روز از موس و کیبورد استفاده کنید ، لازم است تنظیمات ارتفاع صندلی شما با میز بگونه ای باشد که براحتی به این تجهیزات دسترسی داشته باشید .همچنین در مورد محل قرارگیری مانیتور هم باید این تنظیم صورت پذیرد یعنی صفحه نمایش درست روبروی چشم کاربر باشداین امر باعث میشود  تا از ایجاد هرگونه  فشار به گردن و ستون فقرات جلوگیری شود. فراموش نکنید که  انتخاب میز اداری مناسب هم که در هماهنگی با صندلی اداری باشد نیز بسیارحیاتی است .

  • ۹۹/۰۱/۱۴
  • آقای وبلاگ وبلاگ نویس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی