آقای وبلاگ

همه چیز در مورد همه کس

آقای وبلاگ

همه چیز در مورد همه کس

  • ۰
  • ۰

صندلی اداری یکتادکور

صندلی اداری یکی از اصلی ترین  زیر گروه های های مبلمان اداری میباشد .به هر میزان که صندلی مورد استفاده پرسنل شما در دفترکار یا شرکت  راحت و یا بعبارتی دیگر ارگونومیک باشند، اما نحوه استفاده صحیح از آن را ندانید،عواقب وحشتناکی  ممکن است برای جسم شما و بخصوص در ناحیه کمر شما بدنبال داشته باشد .بشر سالیان سال با سعی و خطا توانست تا تشخیص دهد چه چیزی برای نشستن او مناسب‌تر است. بعد از آن نیز سال‌ها با مطالعه و همچنین آزمایشات مکرر توانست بفهمد که درست نشستن چگونه است.

صندلی اداری راحت

در داخل منزلتان ، دفتر کارتان و یا حتی در  خیابان، داخل پارکها ، و برای دین فیلم در سینما و هر جای دیگری که فکرش را بکنید  شما برای نشستن به یک صندلی مناسب یا مبل اداری  احتیاج  دارید.صندلی و بخصوص صندلی اداری یکی از اقلامی است که حتما باید در زمان طراحی و تولید  آن استانداردهای کتبی  و نکات ایمنی و مراقبتی رعایت گردد.اگر این استانداردهای علمی  و نکات امنیتی بدرستی  رعایت نگردد، باید منتظر انواع امراض نظیر: کمردرد، گردن درد، پادرد و همچنین ناراحتی‌های عضلانی و اختلال در سلامتی جسمی افراد بود.

صندلی اداری ارگونومیک

در ادامه میخواهیم در مورد ویژگیهایی که یک صندلی اداری باید داشته باشد تا آن را برای استفاده مناسب نماید صحبت کنیم . یک صندلی مناسب اداری طوری باید طراحی و تولید شده باشد که چهار قسمت  ستون فقرات شامل : (1-گردن،2- پشت، 3-کمر 4-دنبالچه) را بخوبی ساپورت کند.بشر به طور میانگین زماننشستن در مدت یک ساعت، به تعداد 53 بار بالاتنه خود را تکان می‌دهد که تقریبا  28 درصد این حرکات شامل تکیه دادن و چرخیدن می‌گردد.

اکثر  صندلی‌های اداری بخاطر بی‌حرکت بودن بخش تکیه‌گاه و همچنین قسمت نشیمن‌گاه به استفاده کننده این  دسترسی را نمی‌دهند که به آسانی بالاتنه خود را در موقعیتی که دوست دارند بچرخانند.و برای رفع این مسئله  فرد مجبور میشود که  از پشتی صندلی فاصله بگیرد که در نهایت ساپورت پشتی صندلی را از دست خواهد داد .

صندلی اداری حرفه ای

ازسوی دیگر عمدتا صندلی‌های کاری تولید شده بدون توجه به استانداردها ، تمام قسمتهای  چهارگانه ستون فقرات راکه در بالا نام بردیم  به طور یکسان و مناسب حمایت نمیکنند .تغییر موقعیت بدن همیشه در حالت نشسته به واسطه  مفاصل لگن و ران، زانو و مچ پا  انجام میپذیرد.یک صندلی اداری با طراحی  ایده‌آل باید امکان تحرکت مناسب این مفاصل را فراهم سازد.

در مواقعی که ‌بدلایلی نمی‌توانید ارتفاع صندلی خود را بنحوی تنظیم کنید که پاهای شما به زمین برسند، یا به طور کلی اصلا  صندلی قابلیت این تنظیم را ندارد، حتما از زیرپایی های استاندارد موجود در بازار استفاده کنید.

صندلی کنفرانس

صندلی اداری انواع مختلفی دارد و بی اغراق میتوان گفت که صندلی‎ کنفرانس یکی از انواع اصلی گروه  صندلی و مبل اداری است . صندلی کنفرانس اداری عمدتا مختص استفاده در اتاقهای کنفرانس و سالنهای اجتماعات میباشد . این صندلی کمتر بصورت تنها بکار می رود و همیشه آن را می توان در پشت میز کنفرانس ملاحظه کرد.

مبلمان اداری یکتا با درک اهمیت نقش این صندلی در برگزاری مناسب جلسات اداری ،صندلی های اداری بخش کنفرانس خود را  باقابلیت تنظیم ارتفاع و پشتی و  همچنین با استفاده از  چرم‎های ضد تعرق، طراحی و تولید مینماید تا افرادشرکت کننده در  جلسات با زمان طولانی احساس خستگی و ناراحتی نداشته باشند . در بخش صندلی های کنفرانس تولیدی شرکت ما میتوانید انواع این صندلی ها را با طرح های متفاوت و رنگ پارچه و چرم گوناگون ملاحظه نمایید .

صندلی کارمندی

صندلی کارمندی یکی از پر مصرفترین تجهیزات و لوازم اداری در هر دفتر خصوصی یا دولتی میباشد . اهمیت این صندلی از آنجا مشخص میگردد که تک تک کارکنان شما حداقل 8 ساعت در روز از آن استفاده مداوم دارند . بی اغراق باید بگوییم که سلامتی شما در گرو انتخاب صحیح صندلی کارمندی و البته استفاده درست از آن میاشد . در بعضی شرکتها برای نامیدن این محصول از عبارت صندلی کارشناسی نیز استفاده می نمایند . مبلمان اداری یکتا با توجه به اهمیت این محصول اداری ، در بخش  صندلی‎های کارشناسی مجموعه‎ای نفیس  را طراحی و تولید می نماید که نه تنها بر زیبایی محیط کار بلکه به حفظ سلامت پرسنل شما نیز به عنوان اصلی ترین خصوصیات این صندلی ها تاکید شده است.

سلامتی پرسنل شما و همچنین آرامش آنها در محیط کار شما برای مبلمان ادارییکتا یک اصل است و این مجموعه تولیدی تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا با ارائه مجموعه ای کامل از انواع صندلی‎های کارشناسی و صندلی کارمندی، به این موضوع نمود عینی ببخشد .

صندلی تابوره

صندلی تابوره  چیست ؟ به چه صندلی ای این واژه اطلاق میگردد ؟ آیا مدل مشخصی از صندلی تابوره در بازار وجود دارد ؟بهترین مدل طراحی و تولید شده صندلی تابوره  را از کجا میتوانیم خریداری نماییم ؟ و در زمان خرید یک صندلی تابوره باید به چه ویژگیهایی توجه داشته باشیم .

صندلی تابوره در اصل همان صندلی آزمایشگاه میباشد . این صندلی دارای یک ویژگی اصلی است و آن تنظیم ارتفاع بالای آن نسبت به سایر صندلی های اداری میباشد . بنابراین زمانی که پرسنل شما نیاز به افزایش ارتفاع در محل کار خود دارند ، یقینا یکی از انواع  صندلی‎ تابوره  همان چیزیاست که باید برای انها تهیه نمایید .

اگرشما صاحب یک آزمایشگاه، شرکت معماری یا یک استودیوی طراحی میباشید باید برای راحتی پرسنل خود ابزار و لوازم اداری مورد نیازشان را فراهم نمایید و در این میان خرید  انواع صندلی تابوره  بسیار حیاتی میباشد .

صندلی کلاسیک

صندلی کلاسیک برخلاف صندلیهای معمولی اداری بسیار با عظمت و زیباست . مواد اولیه در صندلی اداری کلاسیک ،در بخش بدنه از چوب منبت کاری شده یا مذهب کاری شده و در بخش نشیمن از چرم طبیعی و یا چرم های گرانقیمت مصنوعی میباشند .صندلی اداری کلاسیک با توجه به اینکه زحمت بیشتری برای ساخت آنها کشیده می شود و بعبارتی کار دست افراد ماهر هستند و بصورت خاص و  سفارشی طراحی و تولید میشوند همیشه نسبت به صندلی های اداری دیگر دارای قیمت بالاتری هستند.

رنگ در غالب کارهای اداری کلاسیک رنگ چوب است ولی باز ممکن است افرادی باشند  که به رنگ های دیگر علاقمندباشند صندلی کلاسیک اداری با طراحی مناسب باعث می شود ران های استفاده کننده در زاویه مناسب یعنی همان زاویه 60 تا 70 درجه قرار گیردو به همین خاطربار وزن  فرد بین قسمت زانو و بخش باسن بدرستی تقسیم می شود و این امر باعث کاهش فشار میگردد.

صندلی مدیریت

صندلی‎ مدیریت  به اندازه خود مدیریت اهمیت دارد . این صندلی اداری یکی دیگر اززیر گروه های صندلی و مبل اداری است که برای عملکرد  با زمان بالا طراحی شده‎ است. یک صندلی مدیریت باید حتما در بخش پشتی قابلیت تنظیم داشته باشد تا بهترین موقعیت را به فرد بدهد ،چگونگی قرار گرفتن مهره ها ی پشت بسیار مهم است و این امر باید در طراحی صندلی مدیریت ملحوظ گردد . بخش  میانی صندلی نباید به زانوهای فرد  به میزالنی  نزدیک باشد که جریان خون  وی را متوقف کرده و یا کند کند این امر باعث خواب رفتگی پا و احساس درد در بخش زانو می شود.

آرنجهای کاربر باید حتما بصورت عدد هشت فارسی از شانه های وی  فاصله داشته باشند همچنین پشتی یک صندلی مدیریت باید قابلیت ارتجاعی یا الستیکی داشته باشد. تنظیم ارتفاع نیز یکی دیگر از خصوصیات صندلیهای اداری و بخصوص مدیریتی میباشد.استفاده از چرم ضد تعریق در این نوع صندلی ها باعث میشود تا بدن فرد کاربر بوی عرق نگیرد و این موضوع برای یک مدیر که هر روز با زیر مجموعه خود جلسه دارد  بسیار مهم و حیاتی میباشد .در طراحی و تولید صندلیهای مدیریتی مبلمان اداری یکتا ، علاوه بر شان  و جایگاه  مدیریت، باید موضوع استاندارد و ارگونومی نیز لحاظ شود .

صندلی انتظار

صندلی انتظار بنوعی بیانگر شان و شخصیت مشتریان شماست و البته اهمیتی که سازمان شما به مشتری می دهد . برخلاف سایر صندلی های اداری که عمدتا پرسنل خود سازمان از آنها استفاده میکنند،صندلی انتظار وسیله ای است که مشتری و ارباب رجوع بیشترین استفاده را از آن دارند بنابراین یکی از عناصر مهم مبلمان اداری در اتاق مدیران ارشد سازمان و همچنین بخش لابی سازمان ویا سالن انتظار و ملاقات مشتریان و پرسنل  صندلی انتظار می باشد.

هر قدر این صندلی اداری ، راحت، شیک  و استاندارد باشد مشتریان شما و مراجعین و درخواست کنندگان ملاقات با مدیریت سازمان در آسایش جسمی  و آرامش فکری بیشتری خواهند بود . و البته نباید این موضوع را از قلم انداخت که صندلی انتظار زیبا و لوکس  بخشی از دکوراسیون اداری اتاق است و میتواند اتاق انتظار را زیباتر نماید.همچنین این را بدانید که استفاده از صندلی انتظار لوکس و ایجاد یک محیط شیک برای مشتریان میتواند  بنوعی بیانگر شان  وشخصیت  سازمانی شما باشد. امروزه در مطبها ، فرودگاه ها و خیلی اماکن دیگر بیش از گذشته این صندلی به چشم میخورد .

صندلی دانش آموزی

صندلی دانشجویی یا صندلی آموزشگاهی را بخاطر طراحی خاص آن به این نام نامیده اند و البته همانطور که از نام این صندلی مشخص است محل استفاده از آن در مراکز آموزشی،نظیر مدارس ،دانشگاهها و آموزشگاههای خصوصی و دولتی میباشد . با استفاده از این صندلی اداری کاربران در یادگیری و ثبت نکات مهم در کلاس راحتتر خواهند بود .

آموزشگاهها ، دانشگاهها ، مدارس دولتی و خصوصی و تمام کسانیکه محیط را برای آموزش میخواهن تجهیز نمایند می توانند  با مراجعه به سایت ما مجموعه ای کامل و حرفه ای از صندلی اموزشگاهی ، و صندلی دانش آموزی ،را ملاحظه نمایند . ما در مبلمان اداری یکتا  ، بهترینها را برای شما جمع آوری نموده ایم . شما میتوانیدصندلی های آموزشی مورد نیازتان  را با انواع پارچه و یا چرم سفارش دهید . همچنین در انتخاب رنگ پارچه و چرم  هیچ محدودیتی برای مشتریان گرامی وجود ندارد

قیمت صندلی اداری

قیمت صندلی اداری بر اساس متریال استفاده شده در تولید تعیین میشود .نوع چرم ، نوع فرم ، آبکاری دسته ها و پایه ها و همچنین نوع مکانیزمهای صندلی اداری و مهمتر از همه خدمات پس از فروش و گارانتی نقش اساسی در تعیین قیمت صندلی اداری دارند .ما در مبلمان اداری یکتا با ارائه رنج وسیعی از صندلی های اداری توانسته ایم تا خود را بودجه مشتریانمان سازگار نماییم . برای اطلاع از قیمت لطفا با بخش فروش ما تماس بگیرید .

برای استعلام قیمت صندلی اداری می توانید با بخش فروش شرکت مبلمان اداری یکتا ما تماس حاصل فرمایید.

  • ۹۹/۰۱/۰۵
  • آقای وبلاگ وبلاگ نویس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی